VMA

Vi klarade det. Vi satt uppe och tittade på MTV Video Music Award.
Det var riktigt bra, men vi höll på att smälla av av all reklam. Jag ljuger inte om jag säger att det var reklam var 7e minut. Det var riktigt irriterande.
Vi fick se New Moon trailern. Längtar verkligen till november när den har premiär, den vekar så mycket bättre en första filmen.

Sen fick vi jordens chock över vad Kanye West gjorde mot Taylor Swift. Man gör bara inte så. Stackars lilla tjej, överlycklig över att ha vinnit ett pris, och mitt i hennes tal rusar han upp, tar mikrofonen och säger att Beyoncé borde ha vunnit, hennes video är bättre osv, sen traskar han bara därifrån. Jävla idiot. Stackars Taylor står där, 17 år gammal och fattar ingenting.

Men det skönsate var när Beyoncé vann ett pris och hon tog upp Taylor så hon fick ha sitt tal, det tyckte jag var riktigt fint gjort av henne.

Det sjukaste är att han har gjort så förut, när ett band tog emot ett pris och han rusar upp och säger att han är bättre, han borde ha vunnit, han borde inte få vara med på sådana tillställningar, där skönk han i mina ögon.

Men annars var det riktigt bra. Mycket hyllningar till Michael Jackson och trailern på filmen This is it somhar premiär snart.

Kom hem vid halv sex i morse, sov till nio, och nu är det dags för skola till 21.00 Men jag hinner hem en stund på eftermiddagen, så det är skönt.

Nu ska jag fixa inför skolan.

Tack Sara och Alex för en trevlig natt =)




Riktigt fint av Beyoncé att ta upp Taylor på scenen



Hur kan man göra så här? Jag förstår inte.... Idiot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0