Som en ny människa

blev jag med musiken på högsta volym och ett långt skönt bad. Och ett avsnitt av Gossip Girl =)
Man blir verkligen trött av att åka tåg, oki att jag sov hela resan eftersom det var nattåg, men jag kan inte direkt säga tt det var speciellt bekvämt.
Kom fram strax innan 06 imorse så det var skönt att komma hem och slänga sig på soffan en stund innan skoldagen börjar. Har bara en lektion idag så det är riktigt skönt faktiskt.

Nu börjar solen komma fram också, underbart, det spöregnade och blåste när jag kom av tåget, men hoppas nu på en fin kväll när vi ska se DIF slå AIK på Råsunda ikväll =)

Nu ska jag fixa mig iordning, sen mot skolan =)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0