Så trött så trött. ZzzzZZzzZ

Men inte kan man gå lägga sig för det, skulle kunna ge min högra hand för att få gå lägga mig under täcket nu på en gång. Men icke, för här ska det städas, pluggas och packas inför imorgon då jag åker till Malmö.
Det ska bli så skönt att bara få komma bort en helg från jobb och skola.

Idag har jag jobbat, vart på banken och fixat och nu är jag bara så slut. PUH!
Men jag har sagt till mig själv att jag måste lägga mig i tid ikväll, annars kommer jag aldrig att orka upp imorgon, och det känns verkligen inte som om jag har sovit på flera nätter, kanske jag inte har, känns som om jag bara jobbar och pluggar, så denna lilla miniresa är väl behövd kan jag säga.

Längtar redan till nästa semester =)

Puss så länge



Såhär känner jag mig just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0