Plugg plugg plugg

Nu är jag hemma efter en väldigt rolig religionslektion. Det var första gången idag och jag fick mersmak direkt. Jag brukar inte tänka så mycket på det här med alla olika religioner och så, mer en att jag har ett kors runt halsen som tillhört min morfar, och att jag tycker att korset är en fin och snygg symbol.
Men denna lektionen var riktigt bra och våran lärare verkar kanon, rolig, glad och snäll. Det kändes väldigt bra att vara där.
Jag hoppas att kunna lära mig mer om alla religioner runt om i världen. Mycket intressant faktiskt.

Om ett tag ska jag tillbaka till skolan och ha lite matte, med den känns det mycket svårare men hoppas att det ska släppa snart, ikväll är det dags för engelska och likadant där, en helt underbar lärare. det gör verkligen väldigt mycket hur lärarna är.

Nu ska jag försöka plugga lite innan jag ska bege mig igen.

En sak till: Ingen träningvärk sedan igår, och jag som tyckte att jag tog i som attans =)




Mitt så kallde köksbord förtillfället =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0