Plugg, middag, True Blood och lite mera plugg

Hemma!

Nu är det bara att sätta igång med studierna igen. Suck. Det är verkligen hur mycket som helst. Skulle ju vilja träna ikväll men känner att jag verkligen inte hinner det. Så nu har jag precis bryggt en kopp väldigt efterlängtande kaffe, ska sätta i gång med engelskan och spanskan.
Sen skulle Sara ringa när hon var på väg hem. Hon ska hjälpa mig lite med engelskan, tur att man har så underbara vänner som ställer upp.
Men mitt i pluggandet så blir det en paus av middag och True Blood. Nu har vi väntat en vecka och det blir bara mer och mer spännande. det går verkligen inte att sluta titta.

Men nu åter till studierna.

Puss sålänge.



Kanske en av de bästa serier ever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0