Myskväll med plugg och en förlust till

I går hade jag en riktig myskväll här hemma. När jag kom hem från skolan lagade jag världens godaste köttfärssås. Satt och pluggade massor, sen cyklade jag iväg till skolan och fixade lite med mina ämnen, så nu har jag tagit bort naturkunskapen och spanskan och lagt till marknadsföring och arbetsmiljö så får vi se om det funkar bättre.

När jag kom hem därifrån var jag tvungen att plugga lite mer, så jag tände massa ljus, kokade te och satte på Lugna Favoriter, det funkade perfekt och det gick jättebra att plugga, så det ska jag börja med varje kväll nu.

På tordag har vi planerat en lite tjejmiddag här hemma, det ska bli rikigt mysigt faktiskt. Pigga upp vardagen lite.

Tyvärr missade jag matchen igår, men som det ser ut så så åker Djurgården ner i Superetten =(
Inte för att det går så bra för Hammarby heller, men jag är glad så länge inte AIK tar hem SM-guldet =)

Ha en bra dag alla söta.

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0