Mysig höstmorgon

Godmorgon alla söta.

Idag vaknade jag av strålande sol, öppnade balkongdörren och kände kylen, men är ändå på strålande humör.
Så länge solen skiner så är det verkligen mysigt.
Så jag bestämde mig för att ta förmiddagen ledig. Det minns jag inte sist jag gjorde. Annars går jag upp direkt och börjar plugga mm.
Idag börjar jag klockan tolv, så visst är man värd ett par timmars ledighet?

Nu ligger jag i sängen med datan i knät, dricker mitt kaffe och har det bara bra. Ska strax gå upp och duscha och fixa lite.

Ikväll blir det tjejmiddag här hemma. Kom bara som en spontan grej, men jag älskar att pigga upp vardagen lite, varför ska allt roligt bara hända på helgerna för?
Så ikväll kommer tjejerna hit för att äta lite mat, dricka lite vin och bara skvallra, skvallra, skvallra, för det är väl ändå något som vi tjejer är bra på =)

Ska möta upp Johanna när jag har slutat så ska vi iväg och handla lite, det ska bli så mysigt.

Hoppas ni alla får en bra dag.

Puss



En ganska så nyvaken Michan



Ganska så nyvaken Michan dricker sitt morgonkaffe =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0