Man kan förena nytta med nöje

Oj vilken dag.
Först jobbade jag lite extra på förmiddagen, sen har jag suttit och pluggat hela eftermiddagen tills Sara ringde och sa att hon hade slutat. Vi möttes upp och gick och handlade på Willys. Hemmagjorda hamburgare. Mmm, det kan inte bli bättre. Men tro inte att vi bara satt och latade oss. Hon hjälpte mig med engelskan och har förhört mig massor.
Tack Sara!
Jag läste även en engelsk text för henne.
Efter det så satte vi oss med varsinn Ben & Jerrys och kollade på BRÛNO. Vilken film, den var väldigt roligt men samtidigt väldigt speciell, hahaha, vi fick oss ett par roliga skrattstunder i alla fall. Herregud vilken kille.

Ibland undrar jag vad folk får allting ifrån. Måste vara något som inte står rätt till...
Men den var värd att se och nu har vi äntligen sett den.....

I mellan pauserna och när vi gick ut i köket så tog Sara fram min bok och förhörde mig, så absolut att man kan förena nytta med nöje.

Astonished=Förvånad



Galen men rolig kille



Världens mest godaste glass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0