Jag har världens bästa föräldrar

Jag har verkligen världens bästa föräldrar.
Mamma ringde när dom kom hem från landet och frågade om jag behövde hennes cykel något mer, jag svarade nej och gick upp med nyckeln.
Hem kommer jag med fyra fulla påsar från Willys och en påtankad mobil. Så underbart.
Så nu har jag hela kyl och frys fulla med mat.
Man är verkligen lyckligt lottat när man har föräldrar som alltid ställer upp för en. De vet jag jag pluggar och det blir man inte stormrik på. Jag skulle ju bara upp med nyckeln, men så tyckte dom att vi skulle åka iväg och storhandla.

Tack så mycket min älskade mamma och pappa. Jag älskar er!

Nu bär det snart hem till Sara och förberedelser inför VMA inatt.... Ska bli sååå kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0