Hemma för lite lunch

Skönt....

Hann hem mellan lektionerna för lite lunch, höll verkligen på att svälta i skolan, och då kan man verkligen inte koncentrera sig.
Fick ett tips om GI-mos, potatismos fast GI, det var sååå gott, bara broccoli, blomkål, grädde och krydder. Som sagt, det var verkligen gått, och till det åt jag fick. Så nu är jag mätt och belåten, med en kopp kaffe bredvid mig.

Funderar på att titta på ett avsnitt av True Blood, känner mig så slut, så det skulle vara skönt att vila lite innan nästa lektion.
Det är sista avsnittet för säsongen och det verkar så spännande nu.

Jo, jag tror att det blir så.

En kopp kaffe och lite True Blood, sen är jag redo igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0