Där kan vi snacka träning

Oj oj oj.

Danspasset på Sats var bara så kul, men jag hängde inte med i allt, fast det var ju faktiskt första gången också. Men tro att man fick träning i alla fall.
Jag försökte hänga med i det mesta, och man kan juinte göra mer en sitt bästa så jag är riktigt nöjd måste jag säga. Det blir troligtvis ett pass på söndag med, då kanske man hänger med lite mer, så måste jag ha ett par andra skor, för dessa gjorde mer än ont och då är det inte heller kul.

Nu sitter jag i soffan och känner mig väldigt nöjd och stolt över mig själv, det är det som är så bra med träning, man mår verkligen bra i hela själen efter ett hårt träningspass. Nu hoppas jag bara att det håller i sig så att man kommer igång ordentligt, men det tror jag. Ska bara intala mig själv att det är för min egen skull. Så har jag ju Jozefine att träna med också, då blir allt så mycket roligare.

Men nu funderar jag på en dusch och att krypa ner isängen och läsa, lång dag imorgon, skola från 8-20, suck.

Sov så gott alla glada.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0