Dammsugarförsäljare

Inte varje dag man råkar ut för en dammsugarförsäljare, men det gjorde jag idag, precis när jag springer runt hemma och städar.
Han kom in, snackade massa om denna superbra dammsugare, dammsög mina mattor, säng och soffa =) Så nu är det rent och fräscht här hemma.
Han började snacka om allt möjligt, vi kom in på att jag pluggade och han frågade lite om det, sa att det var kul men hatade matten för att jag inte förstod, och vad gör han? Ber mig ta fram boken och visa vad vi gör, så han förklarde för mig hur jag skulle göra, hahaha! Tyckte jag var lite roligt jag.

Men, jag bad om lite betänktetid och skulle höra av mig när jag hade bestämt mig, så vem vet, kanske skaffar en ny dammsugare snart, för den var verkligen grymt bra!

Ja, varje dag händer det något nytt =)



 

 

 



Typ någon liknande denna var det han försökte packa på mig =)


Kommentarer
Postat av: Emily

HAHAHA!

Danne har ju erfarenhet av de där dammsugarförsäljarna.. Han köpte ju en sån där dammsugare för 14.000:- tro det eller ej! ;)



Den är värdelös och vi har nu skaffat en 200 kronors från typ ica. Mycket bättre.



Men lycka till.

2009-09-30 @ 12:51:02
URL: http://emilymedstorte.blogg.se/
Postat av: rittgurt

köp en annan dammsugare, leta efter en dammsugare med HEPA filter, annars släpper den ut allt damm igen! :p

2012-09-18 @ 18:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0