Då var det dags igen

med en dag full av jobb och plugg.
Jag börjar nu kl 8 och jobbar till efter lunch någongång, sen bär det av att hämta sötnosarna på dagis/skola. Idag ska vi hem till dom. Hoppas att det är fint väder så man kan vara ute en sväng. Sen blir det middag, bollibompa och allt därtill. ska lägga dom ikväll så när de har somnat är det dags att ta fram skolböckerna, jag har verkligen vart lat i helgen, jag har bara inte haft lust, så nu har jag lite att göra.

På tordsag lämnar jag denna stad för några dagar och drar till Malmö, ska bli så otroligt skönt att bara få komma bort ett tag, man behöver verkligen det ibland.
Så biljett och allting är klart *längtar*

Ha en bra dag alla söta.

Puss från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0