Byte av kurser

Usch!

Jag känner att jag verkligen inte hinner med i skolan, jag hittar ingen bra studieteknik och det är jätte jobbigt. Men idag var jag och pratade med min syokonsulent och jag ska ta bort 2 jobbiga ämnen och ta några lättare istället, så man delar upp det lite. Jag har valt alldeles för många ämnen som kräver väldigt mycket. Så nu har jag vart hemma, tittat lite på internet vad jag kan tänkas byta till, så snart ska jag tillbaka till henne och lämna in alla papper om ändring. Skönt. Först tänkte jag att jag skulle ta bort ämnenrna helt och jobba lite mer istället, men då känns det som om det kommer bli samma sak, fast jag läser mindre ämnen och jobbar mer, det kommer att bli lika stressigt i alla fall.

jag hoppas i alla fall att jag hittar en bra studieteknik snart, att jag verkligen kommer igång och vet vad jag ska göra, just nu snurrar allt bara omkring i huvudet. Då får man inget gjort alls.

Nu ska jag försöka sätta fart med engelskan innan jag ska iväg igen.

Hoppas det går bättre snart.

Hej så länge.

Puss från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0