Bebis tajm

Nu ska jag och Sara ta en promenad hem till ett par kompisar som precis har fått enliten bebis. Det ska bli så mysigt. Några veckor innan fick en annan av våra kompisar en bebis och hon kommer också så nu blir det ett riktigt bebiskalas. Underbart.

Just nu känns det som om det är någon babyboom runt omkring mig, känns som alla föder barn hit och dit nuförtiden.
Här sitter man själv och har inte ens en karl. =)
Men jag är glad ändå. Jag lever mitt eget liv precis hur jag vill. Och jag trivs väldigt bra med det, fast självklart saknar man någon att hålla om ibland, prata med när man mår dåligt osv. Men jag hoppas att jag en dag ska finna den STORA kärleken.

Nu ska jag ge massa kärlek till två små bebisar istället =)

 

Xoxo



Hade lite tråkigt i väntan på att möta upp Sara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0