Äntligen fredag

Fast egentligen spelar det ingen roll, för att jag måste plugga hela helgen. Jag har naturkunskapsprov på måndag och det måste jag verkligen plugga till. Det är inte ett så stort prov för vi har bara haft 3 lektioner.
Fast ikväll blir det nog att dricka lite vin med ett par kompisar, kanske bär det av till den berömda bowlinghallen ikväll.
Dom har haft stängt hela sommaren men öppnar nu igen. Det är ganska så kul där på fredagar, karoke och discobowling, och det poritiva är att det är nära hem.

Imorgon är det några av tjejerna som ska ut, få se om jag följer med eller om jag bara åker dit och tar ett glas vin och sedan åker hem. Det märks imorgon vad jag är på för humör. Kanske bara går hem till mamma och pappa och äter lite middag. Det var riktigt längesedan.

Idag är jag ledig hela dagen och ska försöka plugga så mycket som möjligt. Har läxa i både, engelska, spanska och kommunikation. Så att göra det har jag.

Ha en bra dag alla söta.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0