8-20

Godmorgon.

Idag har jag skola precis hela dagen. Men det värsta med onsdagar är att det är sådana mellanrum mellan lektionerna. Åker man hem hinner man bara hem och vänta, men samtidigt att sitta i skolan i 2 timmar är inte heller så roligt. Men jag funderar på att åka till biblioteket och plugga lite, dä kan maninte göra något annat en att koncentrera sig på studierna. Det är tyst och lugnt och man får mycket gjort.
Hemma så kommer man alltid på något annat att göra.

Så en dag av skola och plugg på bibblan blir det idag. Kommer inte vara förens efter kll 20.

By the way, glömde bort min tvättstugetid igår. Jag visste att jag hade bokat en, men men, den tanken försvann...
I det här hustet får man vänta flera veckor på en ny tid. Suck. Får väl gå upp till mamma och pappa och tvätta det nödvändigaste.

Nu bär det av mot en religionslektion.

Ha en bra dag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0