Tvättstugan och funderingar

Godmorgon alla söta.

Inte varje måmdagsmorgon man har tvättstugan kl 07. Men är man tvungen och aldrig får någon tvättid så har man inte så mycket val.
Sen såg jag att tvättmedlet börjar ta slut så jag måste springa ner till ica nu när de öppnar kl 8, kaffet är också slut, men på ett sätt känns det skönt att gå upp i tid innan man ska göra allt manska under dagen.
Det känns som om dagarna blir mycket längre.

Jag har en liten fundering, jag funderar på att ta bort två ämnen och jobba mer istället. Jag känner verkligen att jag inte hinner med, då är det väl bättre att jobba lite extra och sedan satsa på de ämnerna som det går bra i och som jag tycker är roliga.

Ska ringa en kille jag jobbar med och prata med honom, och sen ringa skolan och se vad de tycker, så tar jag de andra ämnerna nästa termin istället =)

Känns bättre att satsa på 4 ämnen som det går bra istället för att det ska gå halv bra i alla ämnen. Hmm, nåt måste jag göra i allafall, men jag ska börja med att gå ner till ica nu, sen får vi se hur dagen fortsätter att utvecklas.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0