The Vampire Diaries

Igår var det en ganska så lång dag, men den gick otorligt fort faktiskt, satt barnvakt hela dagen, satt och pluggade lite medans lillkillen sov, sen var det dags för lunch och en långpromenad och helt plötsligt så var klockan fem och det var dags att åka till skolan och ha engelska.
Vi fick tillbaka våra prov som vi hade förra veckan, jag klarade mig och blev nöjd med resultatet. Nu är det bara att kämpa på in i det sista, inte långt kvar av terminen nu.

Efter skolan så mötte jag upp Alex och vi åkte hem till Sara för att kolla på vår nya älskade favoritserie The Vampires Diaries. Den är verkligen så otroligt bra och spännande. Tur att vi hittat en ny serie nu när True Blood har säsongsavslutning i USA.

Någon som sett The Vampire Diaries?
Om inte så måste ni se ett avsnitt, den blir ju inte sämre för att typ snyggaste vampyren av alla vampyrer är med =)
Eller kanske True Blood?

Det har blivit galet mycket vampyrerserier/filmer mm, men så länge de inte går till en överdrift och att alla håller sin nivå så är det oki.

Puss från mig



The Vampire Diaries


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0