Snyggaste/Bästa vampyren

Som jag skrev i förra inlägget så har det blivit lite av en vampyrhysteri nu. Vilket jag tycker är ganska roligt sålänge det inte går för långt. Men jag har som sagt mina två favoritderier: True Blood och The Vampire Diaries.

Sen har del väl släppts och håller på att spelas in filmer som jag förstår det. Klart längtar jag till New Moon som har premiär i november, jag läste ut Twilight böckerna på ett nafs. Såå bra, men det kändes som att första filmen var lite "barnslig" men nu är det någon annan som gjort denna film så det ska bli spännande.

Men nu till frågan:
Vem är egentligen den hetaste och bästa vampyren?



Carlisle Cullen från Twilight



Våran egna Eric från True Blood



Emmet Cullen från Twilight



Den onda elaka Damon från The Vampire Diaries


Jasper Cullen från Twilight


Den väldigt heta berömda Edward Cullen från Twilight



Den snälla Bill från True Blood



Sist men absolut inte minst. Min favorit Stephen från The Vampire Diaries. Han är nr 1 för mig ♥


Kommentarer
Postat av: de ru!

Ja vill ha alla vampyrer hos mej så festar vi hela livet ut ba!!!!! I tusentals av år.... Men okej en Stefan eller en Damon skulle sitta fint i de verkliga livet eller vad tycker du Michan pickan? love you pöss pöss

2009-10-22 @ 18:54:06
Postat av: Michan

Vinnaren för mig är Stephen =)

Sååååååå hoooooooot =)

2009-10-23 @ 10:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0