Så trött och så mätt

Gud, jag är helt färdig känner jag, vill bara krypa ner i sängen och sova, sova sova.
Har hållt igång precis hela dagen.
Började med tvättstugan vid 7 tiden i morse sen har det bara vart full fart hela dagen, men nu har jag äntligen kommit hem, men nu är det dags för lite plugg innan jag får sova. Har lite att fixa och dona med till marknadsföringen på torsdag, men jag har tänt lite ljus och så så jag sitter här med datan och har det lite höstmysigt, men bra ensamt är det =(

Har hunnit att äta lite thaimiddag med Sara och Alex också, det var smarrigt det, men blev lite smått mätt kände jag.
Matsäck ska jag hinna att göra tills imorgon också, ska till Skansen =)
Så hoppas verkligen att vädret håller i sig och att solen skiner hela dagen, annars kommer jag att fryyyysa ihjäl känner jag.
Jag ska ha så mycket kläder på mig, det värsta jag vet är att frysa.

Nej, nu ska jag sätta fart här innan jag somnar sittandes.

Sov så gott när det väl blir dags =)

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0