Nu är helgen slut då

Så var det söndag igen, vart tar helgerna vägen? Dom försvinner lika fort som veckorna, ibland känns det som veckorna består av måndagar och fredagar. Man hinner ingenting, tiden bara rinner iväg.
Nu i veckan så har jag 3 prov och fyra inlämningsuppgifter, jag vet verkligen inte hur jag ska hinna, ibland så undrar jag varför jag började plugga, jag känner att jag inte hinner med. Funderar på att kanske ta bort två ämnen och jobba lite extra istället, men då måste jag verkligen ha ett jobb med fasta tider, så man vet att man har råd eftersom man inte kommer få ut lika mycket av CSN.
Ska prata med min syo imorgon, för nu är det verkligen tufft.

Men men.

Helgen har vart helt underbar, i fredags satt vi hemma hos en tjejkompis och drack lite vin och snackade en massa, mycket trevligt.
Igår gick jag och mamma en sväng på stan, hittade absolut ingenting, antingen var jag inte shoppingsugen eller så var det bara allmänt fula kläder, för jag fastnade inte för någonting, sen var det så fruktansvärt mycket folk.

Efter stan så gick jag hem och vilade lite, sen bar det av hem till Alex för lite vin och sedan utgång, det var trevligt.

Så nu blir det plugga av resten av denna helg som återstår.

Hoppas att ni alla haft en toppen helg.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0