Myskväll i Malmö

Nu sitter vi ihopkurade framför tv´n, skräckfilm på G, just därför sitter jag vid datan, jag klarar nämligen inte av skräckfilmer, jag får verkligen panik och kan inte sova på flera veckor, iof är jag inte ensam nu men jag mår verkligen dåligt av att se på sådana filmer. Bättre att sitta och blogga och maila mamma min önskelista =) Fyller ju år snart.
Yeeey =)

Idag har jag vart på en liten promenad här i Malmö, det var riktigt mysigt och jag klarade av att hitta et jag skulle förutom banken, men det tar jag imorgon så jag har nått att göra då med.

Nej, nu ska jag fortsätta mysa, hoppas att ni alla har en trevlig kväll i höstmörkret....

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0