Mot Skansen

Godmorgon alla glada.

Idag var det verkligen kallt ute kände jag när jag gick ut på balkongen. Brrrr. Det blir vinterjacka och mössa på idag.
Idag ska vi vara på Skansen hela dagen och det värsta jag vet är att frysa, så jag ska sätta på mig massa varma kläder, men det kommer nog att bli rätt mysigt, vi ska ha med oss matsäck och så.
Som det ser ut nu så kommer det bli en fin dag med solsken, och det kan man vara glad för så det värmer lite i allafall.

Det var verkligen segt att gå upp i morse, men på något sätt så gjorde jag det, fixade min matsäck bestående av en cous cous sallad med massa gott i och lite riskakor =)
Men jag hittade inte min termos så jag får köpa kaffe där, annars kommer jag inte stå ut hela dagen =) Beroende? Nej då. Vet inte varför men sen jag började plugga så känns det som om jag dricker mer kaffe, kanske bara för man har raster under varje lektion och långa dagar, men jag har sagt till mig själv att skära ner på det, men det är inte så lätt. Får testa koffienfritt istället, det har funkat förut.

Nu ska jag packa ner det sista och se så jag får med mig allt, inge kul att komma dit så har man glömt det viktigaste.

Hoppas att ni får en underbar dag alla söta.

Höstpussar från mig =)





Full höstmundering på =)


Kommentarer
Postat av: Anonym Beundrare

Fjöörtis ;D



<3

2009-10-08 @ 16:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0