Malmö dag 1

Ännu en natt utan sömn, jag fattar inegnting, har verkligen inte sovit en blund inatt.
Kan det vara för att man inte är hemma, eller vad är det?

Nu ligger jag här på soffan och tittar på nyhetsmorgon, ganska så intressant, och såå otroligt skönt att kunna ligga nerbäddad i soffan utan att ha någon tid att passa.
Tänkte att jag ska försöka vila en stund, sen ska jag gå upp och fixa mig lite och försöka ta mig till stan =)
Måste till banken och så. Jag har fått reda på vilken buss jag kan ta, men ska jag vara ärlig har jag redan glömt bort, tror det var buss 7 =)

Men jag funderar på att gå in till stan, har inte så mycket annat för mig så då kan jag lika bra passa på att utforska Malmö lite.

Sen ska jag tillbaka hem hit och äta lite lunch och plugga lite, funderar kanske på att baka en kladdkaka till kvällen. En myskväll frmför tvn och massa kladdkaka =) Lovley =)

Nej, nu ska jag försöka vila lite till, annars kommer jag att falla ihop idag tror jag.

Vi hörs lite senare =)

Puss på er alla söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0