Jag hatar att

vakna upp mitt inatten av att man gråter, för att man har drömt en sådan hemsk mardröm.
Det gjorde jag inatt, jag minns inte så mycket av drömmen som tur är men jag drömde att min älskade lilla hund avled.
Jag minnas att vi var hos vetrinären och så, sen så var jag hemma hos mamma och pappa och kom ihåg att jag gick ut till köket och kramade om pappa och bara grät i hans famn, sen vaknade jag med ett ryck och grät på riktigt.
Ville inte riktigt somna om, var så rädd att jag skulle fortsätta drömma samma dröm.... Hua! Tur var det bara en dröm och min älskade lilla hund mår bara bra.

En mardröm kan verkligen förstöra en hel dag, jag kan gå och tänka på den hela tiden och känna mig lite illa till mods.

Nej, nu ska jag få bort den ur tankarna och koncentrera mig på denna dag....

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: linnea

svara gärna på min goda fråga :))

2009-10-20 @ 18:49:37
URL: http://behindlinneaseyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0