Inte en lugn stund känns det som

Provet är över och det känns som om det gick bra. Det var i kursen kommunikation och vi fick ett fall i en familj som vi skulle analysera, vart kommunikationen var fel osv, jag skrev 6 sidor så förhoppningsvis gick det bra.

På vägen hem fick jag ett sms från barnvaktsjobbet och de behövde mig några timmar, och skjälvklart ställer jag upp, fast jag hade tänkt gå hem och plugga, ta ett skumbad och ett glas vin med tända ljus innan middagen ikväll, men nu blev fallet inte så.
Hem och byta om tills ikväll, sitta barnvakt ett par timmar och sedan direkt iväg till kusinerna, då somnar man väl i soffan efter första välkomsdrinken =)

Denna vecka har vart jobbig, 2 prov, jobb och skola, och inte blir det lugnare i helgen för jag har massa inlämningsuppgifter som ska göras, dock ska de inte lämnas in en, men bättre att ligga steget före en att göra allt kvällen innan.

Så badet, vinet och ljusen får då vänta tills en annan dag. Förhoppningsvis imorgon så kanske man kan unna sig det. Jag har ju skrivit flera ggr att man ska lära sig att säga nej osv, det ville jag idag, men samtidigt lockar pengarna då jag inte får något studiebidrag i december.
Så ibland måste vardagen gå framör det privata, så är det bara.

Jag hoppas att ni alla får en superbra fredagskväll och var rädda om er.

Xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0