Ingen lektion

Finns det något värre, här har man suttit i skolan och väntat i över en och en halvtimme på en lektion, sen när man väl kommer dit så ska vi inte ha någon. SUCK! Kunde ha vart hemma för längesedan, man har liksom annat för sig än att sitta i skolans kafeteria och bara glo.
Något irriterad blev jag allt.

Men men, nu är jag hemma, har tänd ljus i hela lägenheten och ska strax sätta mig och plugga lite, imorgon är det sista dagen i skolan, en lektion på 2 tilmmar sen har jag en veckas LOV!!!! Lovley.

Idag har vädret vart så trist så man vill bara gömma sig under täcket och inte gå upp på ett par dagar, men tyvärr så kallar verkligeheten.
Tur iaf att våra lektioner i marknadsföring är så roliga, idag har vi bara skrattat, det piggar ju upp lite i detta gråa trista väder.

Nu blir det lite pasta carbonara, sen ska jag ringa och skälla ut SJ =)

Puss från mig


Kommentarer
Postat av: Liza

Ska du vaccinera dig mot svininfluensan? :)

2009-10-22 @ 17:21:19
URL: http://lizalicious.blogg.se/
Postat av: Michan

Jag funderar på det, alla verkar ju få nöff nöff sjukan nu =)

Själv?

2009-10-22 @ 18:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0