Hösten, vädret eller bara allmänt?

Idag gick det riktigt bra att jobba, eller bra och bra kanske jag inte ska säga, men tiden gick fort i allafall. Men när jag väl kom hem, hade kokat mitt te, tänt mina fina ljus som jag fått av min åäskade mamma så kände jag bara att jag inte kunde koncentrera mig, jag hade tankarna på annat håll, och det läskiga är att jag vet inte vart jag hade dom heller.

Men det ända jag kände var att jag ville lägga mig i sängen och bara gråta, gråta, gråta. Vet inte om det är vädret, för att man är trött eller för att den roliga veckan snart kommer som vi tjejer alltid råkar ut för varje månad, jag vet inte, men jag bara blev så nedstämd.

Ibland kan jag känna så här när det är något jag verkligen vill, som nu jag vill flytta, förändra mitt liv osv, då vill jag göra det på en gång, inte bara gå runt och vänta.


Fast just nu vet jag inte, men jag blev bara så ledsen, och helst av allt vill jag bara krypa upp i soffan med en bra film och en kopp te och massa tända ljus.
Men nu ska jag strax göra mig iordning för att gå hem till mamma och pappa för att äta födelsedagsmiddag med min lillebror och så. Så då blir jag förhoppningsvis på bättre humör =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0