Ännu en toppendag

Denna dag har också vart helt toppen, älskar verkligen mina lektioner i marknadsföring och arbetsmiljö och säkerhet, man vill inte att lektionerna ska ta slut och man har så kul.
Idag lämnade jag in hela min affärsidé på papper och min lärare såg ut att vara mycket nöjd med den så det kändes jättekul.
I arbetsmiljö och säkerhet har vi rektorn som lärare, första lektionen var vi fyra stycken, idag tre, hennes lektiner är helt underbara och hon är så bra och rolig, idag kändes det som om vi bara satt och skrattade och hade roligt hela lektionen, men samtidigt lär vi oss. Så ska alla lektioner vara =)

Efter skolan hämtade jag min lilla skrutta Fanny, sen givk vi hem och åt middag med Sara, spagetti och köttfärssås. Smaskens, sen blev det lite kaffe och mys i soffan.

Blev akut godissugen så vi gick ner till ica och handlade lite godis, man måste unna sig tänkte jag, men när jag  väl kom hem igen var jag inte alls sugen, typiskt mig.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite inför provet imorgon som vi ska ha i kommunikation. Hoppas att det går bra.

Sov så gott alla när det blir dags.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0