Ännu en burrig höstmorgon

Brrr, mörkt, kallt och regnigt. Jag är nog inte den ända som vill stanna kvar i sängen idag. Brrrr!
Men man har ju tyvärr inget val så det är bara att köra på.

Hade det jätte trevligt hemma hos mamma och pappa igår, dock att pappa jobbade =(
Men vi åt en jättegod middag och sedan gick vi in i vardagsrummet, tände ljus och fikade, jag kände mig genast på bättre humör när jag kom dit, kanske bara var lite sällskap som behövdes, eller mammas närhet. Ibland önskar man att man var liten igen, bodde hemma och kunde alltid gråta ut hos mamma om det var något, men nu är man vuxen och har ett eget liv om man nu säger så. Men jag vet att jag alltid kan prata med mina föräldrar, fast det är inte alltid man gör det.

Vi hade i allafall en jätte trevlig kväll och Victor fick en soffa (nej den var inte inslagen, han får själv åka till IKEA och välja ut en), hans har brakat ihop =)
Och snart fyller jag år, jag kan ibland bli som ett litet barn, nu är det exakt 4 veckor kvar tills jag fyller år och då är det dags att börja räkna ner dagarna =)

Idag kommer det bli en lång dag känner jag, säkert inte hemma före kl 22.
Nu ska jag iväg och jobba ett par timmar, sen bär det av att sitta barnvakt ikväll, och jag måste verkligen plugga, plugga, plugga, har engelska prov imorgon..... Gulp!

Men jag brukar alltid passa på att plugga lite när barnen kollar på bollimompa och jag plockat undan efter middagen.

Hoppas ni alla får en toppen dag.....

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0