Sommar och sol

Hade en jätte trevlig kväll på Grönan igår, dock kändes det som om allt gick emot oss. Alla saker vi ville åka var ur funktion. Köerna till de andra var mil långa. Matställerna vi ville äta på hade strömavbrott. Som sagt allt gick emot oss och det kändes inte värt pengarna. Men som tur var va sällskapet trevligt och jag kom hem med två söta nallar =)

Kom i säng tidigt och hade bara druckit 2 glas vin, lite ovanligt för att vara en lördagskväll, men skönt var det. Längtade bara hem så jag kunde njuta av min nya bok. Fjärde Twilight boken Så länge vi båda andas. Nu längtar jag tills andra filmen kommer.

Nu ska jag ut och lägga mig på berget med Sara. Vi ska mötas upp och handla massa frukt och vatten, sen blir det att ligga och sola hela dagen. Sååå underbart. Man har längtat som en tok efter dessa dagar, så hoppas bara det håller i sig. Man blir så besviken när man vaknar och det är alldeles grått ute.

Ikväll bär det av hem till mamsen med blomma =)

Ha en bra dag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0