Promenad i regnet

Precis kommit hem från en regnig promenad, men mysigt var det, för det var inte alls kallt. Mötte upp min älskade mamma och min lilla älsklingshund Fanny Lovi.

Gick i skogen och kom hem med massa fina blommor. Älskar doften av blommor som man plockad själv. Såå sommar.

Igår var det ännu en lugn hemma kväll med vin och filmen Stardust. Den var verkligen så underbart bra. Så romantisk. Tänk att få vara en stjärna, en riktig stjärna.

Ikväll blir det middag hemma hos mamma med min lillebror, hans flickvän Emelie och Sara såklart =)
Vi ska äta mammas lasagne. Finns nog inget godare än hennes egna lasagne med en god sallad, baugette och vin till. Mums mums mums!!!

Ha en underbar dag i regnet. Nu ska här städas =)




Min älskade lilla Fanny Lovi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0