Hua!

Då har man sett My Bloody Valentine då. Säger bara: HUA! Min älskade Sara fick ringa mig precis när jag gått från hennes lägenhet, och prata med mig ända tills jag kom hem. Det är en kompis det =)

Filmen i sig var riktigt bra, men väldigt mycket splatter, man  såg så självklart att det  bara var dockor, men samtidigt så läskiga. Första gången jag flög ut ur soffan  var när Saras katt hoppade ner från sängen. Hahahaha! Jag var bara så oberedd och helt plötsligt hör man bara: DUNS! alldeles bredvid sig. Usch vad rädd jag blev. Tror hjärtat stannande till några sekunder.

Sen var denna film precis som i Scream filmerna. Det är nästa bara hopp scener. När man minst anar det så dyker mördaren bara upp.

Jaja, nu har jag sett den och aldrig att jag skulle se den på 3D bio, inte för alla pengar i vrälden.

Men som sagt: Jensen Ackles, säger bara oj oj oj oj =)

Puss från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0