Vilken show

Vilken show! primaDONNOR, den var helt otrolig. Jag skrattade så jag grät. Låtarna var bra, dom var bra, allt var bara super.
Men det ända tråkiga, som vanligt är att svenskarna är sååååååå tråkiga. Klappa händerna ibland, men en annan vill ju bara ställa sig upp och dansa me. Men nej, nej, vi sitter och tråkar på våra platser. Vissa ska verkligen inte gå på show/konsert mm.

Innan showen åt vi jordens godaste middag. Jag åt oxfile med primör grönsaker, den bara smälte i munnen så mör och god den var. Till efterrätt åt jag den godaste och då menar jag GODASTE mjölkchokladpanacottan som någonsin skådats. Mamma åt en persikocheescake, den ska vi inte heller tala om. Var länge sedan man var ute och åt och allt bara var perfekt. Efter maten tog jag en Mojito, den smakade verkligen Mojito, annars när man är ute så är det bara vatten och is känns det som, men denna var heeeelt gudomlig.

Vi satt kvar vid bordet när showen började, och som sagt, en helt otrolig show. Ibland undrar man vad alla får allt i från.

Japp, detta var en kväll jag kommer tänka tillbaka på i trista tider.

Tack min älskade mamma och pappa för en supertrevlig och underbar kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0