Twitter

Tack Sara för att du visade denna underbara sida.

Twitter är en sida, liknande Facebook fast egentligen mycket mycket roligare. Här kan man "follow" kändisar, det vill säga det kändisar som har Twitter. Man kan skriva frågor till dom. Följa vad de skriver och vad de gör i vardagen. Precis som i Facebook kan man skriva status och det är såååå kul att se vad kändisarna gör.

Några av kändisarna har sidan enbart för sina fans, vissa har det för de är kul, precis som vi andra.

Jag som är riktigt kändis galen älskar sidan.
Skulle vara kul om man någongång fick ett svar av någon. fast en del av dom har en hel drös med followers. Men man kan ju alltid hoppas. Annars är det bara kul att kika omkring på deras sidor.

Dessa kändisar föjer jag just nu =)




Underbart fina Chad Michael Murray



Säger bara: Oj oj oj. Kan man bli vackrare en Robert Pattinson?



Jag är lite av ett The Hills fan.
Lauren Conrad



Nicole Richies liv är roligt att följa





Likaså Paris Hiltons



Oj oj oj. Jag finner inga ord
Jensen Ackles från serien Supernatural



Oj oj oj. Jag finner inga ord 2
Jared Padalecki från serien Supernatural



Och självklart är jag en follower av min bästa kompis Sara



Kommentarer
Postat av: de du

skit snygga kändisar, så ba kommmer ja med de fulaste fotot ja har sätt... dax att ta några bättre vad säger du!? love you my darling! se you on twitter.

2009-06-13 @ 11:55:15
Postat av: Anonym

Hahaha. Ja, vin och lite egobilder skulle inte sitta fel =)

Hoppas mina modellfoton kommer snart. Orka, typ hundra år sedan vi tog dom. LOL =)

2009-06-13 @ 12:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0