Trevlig kväll

Kvällen i går var mycket trevlig. Hemma hos Kusinerna fick vi en mycket god buffé, vin och massa bubbel =)
Alla kusinerna satt ute på altanen, dock mycket kallt men vi trotsade kylan och satt ute ialla fall.

Efter det blev det presentöppning =) Han fick mycket fina saker.

Sen gick jag hem till en kollega som hade sexparty, haha, fanns mycket roliga saker man kunde köpa där =)
Efter ett tag drog jag och min kollega, hennes kille och kompis iväg på en slutskiva på Lidingö. Men vi kände oss dock som mormor och morfar så vi stannande ett litet tag, sen blev det taxi hem. Fast jag hade en otroligt trevlig kväll.

Alla var glada och verkade ha kul....

Tack Michelle för en trevlig kväll hos sig och tack kusinerna för en super trevlig mottagning.
Tack Nike för skumpan. Hahahaha =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0