The Proposal

Igår hade jag och Sara en hel kväll på stan.
Det blev lite shopping, middag och bio. Vi såg filmen The Proposal med Sandra Bullock och Ryan Reynolds som är en av världens mest sexigaste skådespelare. Jag har sett alla filmer han gjort och jag skrattar lika mycket varje gång. Fast inte i skräckfilmen han var med i, då var jag bara rädd =)

Filmen var i alla fall helt hysteriskt bra, alla i biosalongen skrattade filmen igenom, det kändes inte som en vanlig kärlekskomedi, detta var något helt annat.

Jag kan inte säga annat att den får +++++ av mig, och jag kommer garanterat se den igen.






Helt hysteriskt bra film






Inte skulle jag tacka nej att gå runt med honom på stan eller ligga på en strand och mysa ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0