Sommaren är här

Sommar, sommar sommar, det är dans i folkets park =)

Man blir verkligen på ett helt annat humör nu när solen är framme, och dessutom värmer.
Idag har det vart en helt underbar dag.Sol, sol, sol och massor av vämre. Jag har vart ute nästan hela dagen och man vill bara inte gå in.
Nu hoppas vi att denna sol kommer att stanna hela sommaren ut, och gärna lite till.

Längtar så otroligt mycket till semestern. Ska ut på båtturer, äta middag i Vaxholm, på Fjäderholmarna, sola, bada, grilla, spela kubb, vara på landet och alt som hör sommaren till

Självklart vill jag åka utomlands, men det känns som det är så fint här hemma under sommaren. Så det är bättre att åka iväg när kylan och mörkret kommer.

Nu ska jag äta middag på min balkong med Sara, det var länge sedan jag träffade henne nu. Så vi har mycket att ta igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0