Shopping med mamma

Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Äntligen, har längtat innan jag ens kommit till jobbet.

Så nu ska jag bara bfixa mig iordning och sen ska jag in till stan med min mamma. Ska köpa en klänning och skor. Min lilla stora älskade kusin tar studenten på fredag, sen  är det tjejfest efter det så då måste jag ha något fint på mig. Mamma har alltid bra råd och smak så henne är perfekt  att gå på stan med. Sen träffas man ju inte så ofta när man inte bor hemma längre så varje tillfälle är bara roligt. Fast vi har kontakt nästan varje dag, så bor vi bara 5 hus ifrån varandra så jag ska absolut inte klaga =)

Men ibland har man fullt upp med sitt så man hinner inte ses bara.






Jag och min älskade mamma i midsommras





Min kära pappa i midsommras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0