Rast

Nu har jag äntligen den efterlängtade rasten på jobbet. Så då var jag bara tvungen att skriva lite. Solen skiner för fullt utanför så jag tänkte ta med min kaffekopp och korsord ut och sätta mig. Lika bra att passa på, för det ska tydligen bli regn under midsommar, men vad annat hade man trott?
Fast man vet inte, det kanske blir strålande sol ändå. Fast egentligen bryr jag mig inte (eller där kanske jag ljög lite) men så länge jag är med mina nära och kära så spelar inte vädret så jätte stor roll. Sommaren kommer v'l någongång, förhoppningsvis. Annars blir det utlandet till hösten.

Ikväll har vi möte och avslutning med jobbet, känns lite trist när det är så fint väder, att man ska sitta inne på möte. Men nu är det bara två veckor kvar, sedan: SEMESTER!!!!!! 4 underbart härliga veckor. Jag ska inte lyfta ett finger. Bara göra det jag själv vill.
Ingen klocka som ringer halv sex på morgonen. Man kan ligga kvar i sängen och dra sig hur länge man vill. Äta hur mycket glass man vill, grilla, sola, festa. LOVLEY!

Nopp, nu är det dags för kaffe och korsord i solen =)

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0