Mysig sommarkväll

Nu har jag precis kommit hem från en riktigt mysig sommarkväll med mamma och mormor. Vi har suttit nere vid båthamnen och ätit mamma underbart goda pannbiffsmörgåsar och heminlagd gurka. Mums, mums, mums. Till efterrätt hade jag med min paj och mamma hade kokat kaffe.

Det var verkligen en sådan fin kväll. Så fint att sitta nere vid vattnet och se ut över alla båtar som åker förbi.
Hoppas dessa dagar och kvällar håller i sig nu, så kanske alla blir lite piggare och gladare =)

Nu blir det lite te och choklad =)




Fanny var självklart med och hade sin alldeles egna smörgås med sig =) Hon är bara liiiiite bortskämd =)



Nere vid båthamnen



Massa fina svanar



Jag plockade en liten blombukett på vägen hem som jag ska ha på mitt sminkbord =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0