Mysig kväll på balkongen

Nu har jag precis sagt hejdå till min bästa kompis Sara. Vi hade en riktigt mysig kväll på balkongen.
Till middag åt vi en av mina favoriträtter, spagetti med köttfärsås. Det är enkelt men såååå gott =)
Det tyckte även Fanny (min älskade lilla vovve), hon fick också en liten portion i sin fina matskåk på balkongen. Hon är inte lite bortskämd.

Fast det tycker jag att de ska vara, annars ska man inte ha djur. På jul och påsk får hon sina alldeles egna julklappar/påskägg med massa fint i. Hon slipper vara ensam hemma, vi försöker alltid se till att någon tar hand om henne om man är borta, bara om det är för några timmar. Man får sådana skuldkänslor när man lämnar henne hemma, hon bara tittar på en med sina stora hundögon.

Ja lilla Fanny, världens mest bortskämda lilla hund, men den sötaste också =)




Min lilla prinsessa







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0