Mot stranden

Godmorgon!

Ännu en helt underbar dag i Sverige. Jag älskar verkligen det här landet när det är sommar.
Idag blir det sol och bad för hela slanten.
Ska snart möte upp en kompis för att inhandla allt vi behöver. Funderar på en massa god frukt, jag har lite svårt att äta när det är så varmt ute. Men frukt och massa loka så kommer det bli perfekt =)
Jag är helt såld på vattenmelon, men det känn som att nu förtiden kan man bara köpe en hel. Visst, den går säkerligen åt, men ska jag bära hem en hel, stor, tung vattenmelon frän affären? Hahaha, dagens ilandsproblem =)

Nej, nu ska jag sätte på mig bikinin och strändklänningen, för nu bär det av =)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0