Kan man bli för gammal för utgång?

Ikväll sitter jag barvakt åt två helt underbara barn. Vi har haft så bra.
Nu sover de äntligen och jag har precis hällt upp et glas vin och sitter med laptopen i högsta hugg. Föräldrarna kommer hem vid midnatt så kanske blir det några nya avsnitt av The Hills.
Sen har jag köpt med mig några tidningar så tiden lär ju gå =)

Igår var jag ute för första gången på evigheter. Vi hade det jätte trevligt och dansade och drack goda drinkar. Men ack var trött och seg jag har vart hela dagen. Beror det på att man börjar bli äldre, eller är det värmen?
För när jag är på hemmafest eller bara sitter och tar ett par glas vin så vaknar jag hur pigg och fräsch som helst. Hmmmm?

Men det är verkligen hur mysigt som heslt att vara ute när det är sommar, det blir aldrig riktigt mörkt och dagarna känns så långa.

Imorgon blir det sol och bad hela dagen lång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0