Ibland har man det bra

Ibland har man det bara så bra. Tänk om alla dagar var som denna. Jobba en timme, cyklar hem i solskenet, fixar lite hemma, kollar lite mail och facebook, lägger sig och läser på soffan och slumrar till, vaknar upp och solen skiner och man har hela eftermiddagen kvar att hitta på saker. Lovley.

Nu funderar jag på att baka en riktig sommarpaj. Plockade massor av rabarber i helgen på landet och jag har frysta sommarbär hemma. Så en somrig paj med massor av vaniljkräm och en latte på balkongen låter inte helt fel. Jag älskar min balkong, jag har sol hela kvällen, fast å andra sidan älskar jag min lägenhet då jag har 2 minuter ner till sjön eller ner till bergen vid vattnet. Där har man suttit många sommarkvällar och grillat.

Nej, nu ska jag leta fram något riktigt smaskigt pajrecept, kanske ska man passa på att baka lite cupcakes också, de ser så otroligt söta ut i tidningarna, och väldigt väldigt smarriga =)




Hur smarrigt och sött såg inte det här ut?
Kan ju inte bli en somrigare efterrätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0