Godmorgon världen

Regn, regn och åter regn........ Kan man annat säga än att detta är svensk sommar? Så fruktansvärt trist. Man ska inte behöva jeans och jacka när det snart är mitten på juni.

När jag vaknade i morse såg jag inte ens huset mitt emot för att det var sådan dimma.
När man vaknar, så kikar man försiktigt upp, håller tummarna och bara hoppas så innerligt att solen skiner gemon gardinen. Men lika besviken blir man varje gång.

Man kan ju hoppas att det blir fint väder till midsommar så att man får klä upp sig lite ialla fall.

Och att platta håret, det kan man ju glömma i denna fukt, tar 2 minuter sen ser man ut som ett troll ändå.

Nääää, ge mig soooool och värme nu! På stört!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0