Egokväll

Från att varit en solig och varm förmiddag, så är det nu kolsvart ute och regnet vräker ner. Sitter och har rast på jobbet och vill bara åka hem och sätta på mjukisoverallen och krypa upp i soffan.

Ikväll så ska jag ju ta hand om vovven. Sedan är det bartömmning. Men jag har bestämt mig för att ha en riktig  Egokväll hemma, med bara mig själv. Jag ska köpa mig en pizza som var evigheter sedan jag åt, naturgodis, Ben & Jerrys glass och massa annat gott. Sedan tänkte jag hyra en riktig tjejfilm. Antingen en komedi eller en riktig snyftare. Jag ska krypa upp i soffan, med mjukisarna, ett glas rosé och bara njuta njuta njuta.

Jag älskar fotbad och att sitta och fixa med naglarna, så det ska jag också spendera kvällen med. Jag ska inte göra någonting annat förutam att bry om mig själv. Det är verkligen inte ofta man gör det, speciellt inte på helgerna då det heslt ska hända tusen saker. Så ikväll så tänkte jag faktiskt passa på. Vädret är inte så kul ändå.

Imorgon har jag tänkt att jag ska fixa och dona lite hemma. Städa och rensa ut min garerob, kan säga att det behövs verkligen. Just nu ser det ut som ett bombnedslag där inne.

På lördagkväll blir det dags för  Fridays med Sara, sedan är vi hembjudna till en killkompis för lite vin och spel i hans nya superfina lägenhet.

En riktigt myspys helg med andra ord.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0