4 dagar kvar

4 dagar kvar, sen SEMESTER!

Tror aldrig jag har längtat så mycket efter en semster förut. Nu känns det som om man har räknat ner dagarna i flera veckor, och nu är man äntligen inne på sista veckan, helt otroligt.
Det har vart ett ganska tufft år på jobbet med bla mögel i lokaer som vi inte kunnat använda, väldigt mycket bråk och tjafs mellan personalen osv, så jag tror att vi alla är förtjänta av en riktigt mysig, solig och underbar semester.

De senaste veckorna har vart bra på jobbet, vi har kommit bra överens och teamworket har fungerat bra, vi har pratat om allt som har vart fel osv.
Men nu börjar semestern närma sig, alla är trötta och tjafset är i gång. Men som sagt. 4 dagar kvar, sen ska jag bara njuta, njuta, njuta.

Efter semestern är det dags att sätta sig i skolbänken igen. Det känns väldigt kul men samtidigt väldigt väldigt pirrigt. När jag står där utanför skolan kommer jag känna mig som en liten flicka som ska börja ettan, som håller hårt om sin lilla väska =)

Nej, nu blir det dags för frukost.

Ha en bra dag alla söta.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0