Vardagssysslorna klara

Äntligen!

Nu har jag hållt på och fixa och dona sen klockan sju imorse, tvättstugan, vatnnat mina föräldrars blommor, handlat, vikt tvätt, städat och bara irrat omkring känns det som. Men nu är jag äntligen färdig och ska njuta av resten av dagen.

Nu ska jag iväg till centrum och möta en kompis, men nu har solen försvunnit så det kommer säkert bli regn igen, hörde åskan för ett tag sedan.
Hoppas inte det börjar regna, okey om det är mulet, för det är fortfarande varmt ute. Orkar inte sitta inne längre. Ikväll ska vi in till stan. Det är tydligen någon sorts dansgrej där. Massor av folk som ska dansa till Michael Jackson, så det kommer bli jätte mysigt att sitta någonstans, dricka lite vin och få lyssna på hans underbara låter.

Han var verklígen stor, det visste man, men det var så länge sedan man hörde nåt om honom så man har inte tänkt på honom på samma sätt som man gjorde när man var liten. Jag är verkligen uppväxt med honom.
Men nu är han äntligen begravd så nu kan man hoppas på att hans familj lämnas ifred och vi får minnas honom som den kung av pop han egentligen var.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0